Det bliver huge!
MussiMaurice skrev:Marxe skrev:Stemte: JDX Ft. Sarah Maria - Live The Moment
Den regnede jeg med, at så mange andre ville stemme, så jeg stemte Donkey Rollers - Strike Again (2004 Mix), da det ville være super med noget gammelt!

fjamsogsnaps skrev:Så er der ikke særlig lang tid til, og billetten er blevet givet som en fødselsdagsgave![]()
Det bliver huge!
der bliver gang i den i Jyllands-bussen fra Padborg af

Mr. Purple skrev:fjamsogsnaps skrev:Så er der ikke særlig lang tid til, og billetten er blevet givet som en fødselsdagsgave![]()
Det bliver huge!
hahader bliver gang i den i Jyllands-bussen fra Padborg af
![]()

Mr. Purple skrev:fjamsogsnaps skrev:Så er der ikke særlig lang tid til, og billetten er blevet givet som en fødselsdagsgave![]()
Det bliver huge!
hahader bliver gang i den i Jyllands-bussen fra Padborg af
![]()
For satan der skal hakkes og saves! 
Claes Lanng skrev:jeg kan stadigvæk ikke finde ud af hvor bussen samler os fra randers op henne?
der står bare Resteplads Gudenå?
Traxxtronic skrev:Claes Lanng skrev:jeg kan stadigvæk ikke finde ud af hvor bussen samler os fra randers op henne?
det er den Resteplads på mortorvejen.. den som kommer hvis man køre af den bro Randers C og køre mod syd^^
så Resteplads gudenå ligger mellem mortorvejsbroen Randers C og Randers S ^^ ellers kan du bare søge på google hvis du er i tvilv^^

Claes Lanng skrev:Traxxtronic skrev:Claes Lanng skrev:jeg kan stadigvæk ikke finde ud af hvor bussen samler os fra randers op henne?
det er den Resteplads på mortorvejen.. den som kommer hvis man køre af den bro Randers C og køre mod syd^^
så Resteplads gudenå ligger mellem mortorvejsbroen Randers C og Randers S ^^ ellers kan du bare søge på google hvis du er i tvilv^^
er det den imellem vorup og haslund eller? eller er det ude ved Sunset og Seven-Elleven?
flere stemmer til den tak! men okay, mon ikke den bliver spillet i forvejen af HHZ eller NC.Tilbage til Afholdte Udenlandske Events
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 1 gæst
Nyeste indlæg
Nyeste emner
Nyeste brugere